Moderní výkonné a úsporné motory MB CDI mají bohužel také svoje bolesti. Některým se dá předejít vhodnou prevencí a údržbou, kterou Vašemu vozu v našem servise nabízíme. Některým poruchám předejít nelze, ale i pro tyto případy máme řešení: Jedná se většinou o podfukující vstřikovač, který nelze bez použití speciálního zařízení z motoru vyndat. Pro tyto případy jsme vybaveni hydraulickou vytahovací hlavicí s přípravky originál MB. Po demontáži vstřikovačů je potřeba ošetřit dosedací plochy vstřikovačů v hlavě motoru a použít speciální pasty a nová originálních těsnění a šrouby. Při nedodržení této technologie obyčejně dojde v brzké době k opakování problému. Dalším problémem bývá výměna žhavicích svíček, kdy dojde k utržení elektrody a následnému uváznutí v hlavě motoru. I pro tyto případy jsme vybaveni speciálním zařízením pro vyndání zbytku žhaviče bez nutnosti demontáže hlavy motoru z vozidla. Je ale důležité, aby se v případě zalomení žhaviče zákazník nepokoušel jakýmkoliv způsobem dostávat zbytek žhaviče sám ven. Hrozí nebezpečí, že už nepůjde aplikovat naše přípravky a oprava se následně prodraží o demontáž, montáž a cenu těsnění hlavy motoru.
Dále jsme vybaveni zařízením na měření opotřebení dvouhmotnostního setrvačníku, zkušebnou vstřikovačů CR BOSCH EPS 118, zkušebním zařízením žhavících svíček.
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Souhlasím