Moderní výkonné a úsporné motory MB CDI mají bohužel také svoje bolesti. Některým se dá předejít vhodnou prevencí a údržbou, kterou Vašemu vozu v našem servise nabízíme. Některým poruchám předejít nelze, ale i pro tyto případy máme řešení: Jedná se většinou o podfukující vstřikovač, který nelze bez použití speciálního zařízení z motoru vyndat. Pro tyto případy jsme vybaveni hydraulickou vytahovací hlavicí s přípravky originál MB. Po demontáži vstřikovačů je potřeba ošetřit dosedací plochy vstřikovačů v hlavě motoru a použít speciální pasty a nová originálních těsnění a šrouby. Při nedodržení této technologie obyčejně dojde v brzké době k opakování problému. Dalším problémem bývá výměna žhavicích svíček, kdy dojde k utržení elektrody a následnému uváznutí v hlavě motoru. I pro tyto případy jsme vybaveni speciálním zařízením pro vyndání zbytku žhaviče bez nutnosti demontáže hlavy motoru z vozidla. Je ale důležité, aby se v případě zalomení žhaviče zákazník nepokoušel jakýmkoliv způsobem dostávat zbytek žhaviče sám ven. Hrozí nebezpečí, že už nepůjde aplikovat naše přípravky a oprava se následně prodraží o demontáž, montáž a cenu těsnění hlavy motoru.
Dále jsme vybaveni zařízením na měření opotřebení dvouhmotnostního setrvačníku, zkušebnou vstřikovačů CR BOSCH EPS 118, zkušebním zařízením žhavících svíček.